Ευρετήριο Άρθρου

         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ


α) Πώς πήρατε την ιδέα να επισκεφτείτε την Περιοχή μας;

 

 

  •  Το 38,97% των ερωτηθέντων πήρε την πληροφορία από το διαδίκτυο, και το 32,84 από συγγενείς και φίλους.
  • Αξιοσημείωτο είναι ότι το 71 τω ερωτηθέντων δεν πήρε την ιδέα να επισκεφτεί τον Αρίλλα από Tour Operator ή τουριστικό γραφείο οι οποίοι είναι οι κύριοι συντελεστές διακίνησης του μαζικού τουρισμού.
  • Από ταξιδιωτικά γραφεία και φυλλάδια μόνο το 21,93 πήρε την πληροφορία για να επισκεφτεί τον Αρίλλα.
  • Επίσης το 33,00% απάντησε «άλλο» που πρέπει να διερευνηθεί διότι είναι σημαντικό το ποσοστό.



    β) Πού κάνετε την κράτηση της διαμονής σας;

 Η κράτηση του καταλύματος έγινε ουσιαστικά με δύο τρόπους.

  • Ο πρώτος είναι απευθείας με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος 53,4% είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω τηλεφώνου.
  • Ο δεύτερος είναι μέσω τουριστικού γραφείου 42,94% είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω γραφείου.

    Επιβεβαιώνεται το συμπέρασμα της προηγούμενης ερώτησης ότι στην περιοχή Αρίλλα η πλειοψηφία των τουριστών δεν είναι «εξαρτημένοι» από τα τουριστικά γραφεία και τους Tour Operators.

 

γ) Πόσες φορές έχετε επισκεφτεί τον Αρίλλα πριν;

  •     Το 50,91% επισκέφτηκε τον Αρίλλα πάνω από 5 φορές .
  •    Το 23,55% πάνω από 10 φορές.
  • Το 75% επισκέφτηκε πάνω από δύο φορές
  • Μόνο το 23,88% επισκέφτηκε για 1η φορά τον Αρίλλα.
  • Σύμφωνα με την έρευνα «δείγμα Κέρκυρας» μόνον το 20,6% επισκέφτηκε πάνω από τρεις φορές και το 58,9% επισκέφτηκε για πρώτη φορά την Κέρκυρα.

    Ένα σημαντικό στοιχείο αναδεικνύεται ότι ο Αρίλλας είναι ένα προσφιλής τουριστικός προορισμός και διαθέτει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό «πιστούς» επισκέπτες και επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά.

 

δ) Ήταν το ταξίδι σας στον Αρίλλα σύμφωνο με τις προσδοκίες σας;

 

    Το 95,19% των ερωτηθέντων απάντησε ότι καλύφθηκαν από απόλυτα έως πολύ οι προσδοκίες τους.

Έτσι δικαιολογείται και ο μεγάλος βαθμός επαναλαμβανόμενων επισκεπτών στην περιοχή.

 

ε) Ποιος ήταν ο σκοπός της επίσκεψής σας στον Αρίλλα;


Για να επισκεφτούν τον Αρίλλα ήταν για τους ερωτηθέντες μέσο όρο 2,5 βασικοί λόγοι.

    Ο πρώτος λόγος ήταν η ξεκούραση με 75,12% ο δεύτερος λόγος ήταν οι διακοπές στην παραλία με 64,34% και ο τρίτος λόγος ήταν η πεζοπορία και η φύση με 32,67% και ο τέταρτος λόγος ήταν οι διακοπές με θέμα το διαλογισμό και το ‘’ευ ζην’’ ( Spiritual Holidays).

    Σε σύγκριση με το «δείγμα Κέρκυρας» ο πρώτος λόγος ήταν ο ήλιος και η θάλασσα για τους επισκέπτες , το φυσικό περιβάλλων και ακολουθεί το ήσυχο περιβάλλον.

 

 
στ) Ποιος θα ήταν ο βασικός σκοπός σας στην επόμενη επίσκεψή σας στον Αρίλλα;

 

Οι κύριοι λόγοι για να επιστρέψουν ξανά για διακοπές στον Αρίλλα είναι η ξεκούραση με 75,62%, οι διακοπές στην παραλία με 65,5% και ακολουθεί η πεζοπορία και η φύση με 39,30%.
Είναι δηλαδή οι ίδιοι λόγοι που τους επηρέασαν να επισκεφτούν τον Αρίλλα.

 

 ζ) Ποιες αλλαγές θα θέλατε να δείτε στην επόμενη επίσκεψή σας στον Αρίλλα;

 

 Είναι εντυπωσιακή η απάντηση «καμία αλλαγή» ότι δεν θέλουν να δουν αλλαγή στην επόμενή τους
επίσκεψη στον Αρίλλα

 

 

η) Για πόσο διάστημα περάσατε τις διακοπές σας στον Αρίλλα;

 

 

     Το 62,19 των ερωτηθέντων έμεινε στον Αρίλλα από 8-14 ημέρες ενώ στο «δείγμα Κέρκυρας» ήταν το 41,5%. Επίσης το 8,79% έμεινε άνω των 3 εβδομάδων, σε σύγκριση με το «δείγμα Κέρκυρας» που έμειναν μόνο το 2,6%, δηλαδή τρεις φορές περισσότερο διάστημα πέρασαν τις διακοπές τους στον Αρίλλα.

 θ) Σε τι είδους κατάλυμα μείνατε;

    Το 52,74% έμεινε σε διαμερίσματα ή βίλα με πισίνα.

    Το 20,90% σε ξενοδοχείο και το 12,44 σε διαμερίσματα χωρίς πισίνα.
    Οι επισκέπτες του Αρίλλα προτιμούν τα αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα.