Ευρετήριο Άρθρου

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 

 

α) Ο βαθμός ικανοποίησης από το κατάλυμα.

 

  • Το 83,42% των ερωτηθέντων έμεινε πολύ έως άριστα ικανοποιημένο από την ποιότητα του καταλύματος .

  • Το 85,79% θεώρησε ότι η τιμή ήταν πάρα πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 91,12% θεώρησε ότι η συμπεριφορά και ο επαγγελματισμός του προσωπικού και των ιδιοκτητών των καταλυμάτων ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 86,83 θεώρησε την αισθητική των εξ. χώρων και κήπων των καταλυμάτων πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 77,51% θεώρησε την αισθητική των εσωτερικών χώρων πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 88,89% θεώρησε ότι η καθαριότητα των καταλυμάτων ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 77,4% θεώρησε ότι ο εξοπλισμός και οι παροχές των καταλυμάτων ήταν πολύ καλή έως άριστη.

 

 

β) Ο βαθμός ικανοποίησης από τα εστιατόρια και μπαρ καφέ στην περιοχή.

 

  • Το 89,38% θεώρησε ότι η ποιότητα των εστιατορίων, καφέ και μπαρ ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 91,98 % θεώρησε ότι το σερβίρισμα ήταν πολύ καλό έως άριστο Το 86,35% θεώρησε ότι οι τιμές ήταν πολύ καλές έως άριστες.

  • Το 93,85% θεώρησε ότι η συμπεριφορά και ο επαγγελματισμός του προσωπικού και των ιδιοκτητών ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 86,97% θεώρησε ότι η αισθητική του περιβάλλοντος χώρου ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 89,05% θεώρησε ότι η αισθητική των εσωτερικών χώρων ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 85,57% θεώρησε ότι η καθαριότητα ήταν πολύ καλή έως άριστη.

 

γ) Ο βαθμός ικανοποίησης της παραλίας.

 

  • Το 81,07% θεωρεί ότι γενικά η ποιότητα των παραλιών ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 79,08% θεωρεί ότι η καθαριότητα των παραλιών ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 68,98% θεωρεί ότι η σήμανση και η πληροφόρηση των παραλιών ήταν πού καλή έως άριστη.

  • Το 81,65% θεωρεί ότι η πρόσβαση της παραλίας ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 75,28% θεωρεί ότι η ασφάλεια στην παραλία ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 66,67% θεωρεί ότι η συμπεριφορά και ο επαγγελματισμός των υπαλλήλων της παραλίας ήταν πολύ καλή έως άριστη.

 

 

δ) Ο βαθμός ικανοποίησης της παραλίας. Για όσους επισκέφτηκαν πρώτη φορά τον Αρίλλα

 

 

  • Το 73,00% θεωρεί ότι γενικά η ποιότητα των παραλιών ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 74,29% θεωρεί ότι η καθαριότητα των παραλιών ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 54,08% θεωρεί ότι η σήμανση και η πληροφόρηση των παραλιών ήταν πού καλή έως άριστη.

  • Το 75,54% θεωρεί ότι η πρόσβαση της παραλίας ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 62,44% θεωρεί ότι η ασφάλεια στην παραλία ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 57,46% θεωρεί ότι η συμπεριφορά και ο επαγγελματισμός των υπαλλήλων της παραλίας ήταν πολύ καλή έως άριστη.

  • Το συμπέρασμα που διεξάγεται για τους τουρίστες που επισκέφτηκαν για πρώτη φορά τον Αρίλλα είναι ότι είναι πιο απαιτητικοί για τις παροχές της παραλίας.

 

 

ε) Ο βαθμός ικανοποίησης για τα επιμέρους στοιχεία του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

 

  • Το 91,50% των ερωτηθέντων αξιολογεί το φυσικό περιβάλλον της περιοχής από πολύ καλό έως άριστο.

  • Το 85,81% θεωρεί ότι οι παραλίες ήταν καλές έως άριστες.

  • Το 85,44 θεωρεί ότι στην περιοχή δεν υφίσταται η κατάλληλη υποδομή για τη χρήση ποδηλάτου του βουνού ( mountain bike)

  • Το 68,71% θεωρεί την περιοχή κατάλληλη για περπάτημα και εκδρομές.

  • Το 60,68% θεωρεί ότι στην περιοχή δεν υφίσταται η κατάλληλη υποδομή για καταδύσεις.

  • Το 73,51% θεωρεί ότι στην περιοχή δεν υφίσταται η κατάλληλη υποδομή για ψάρεμα.

  • Το 85,41% θεωρεί την περιοχή πολύ καλή έως άριστη για να την επιλέγει για την διαμονή του.

  • Το 54,42% θεωρεί ότι η νυχτερινή διασκέδαση είναι πολύ καλή έως άριστη

  • Το 56,73 θεωρεί ότι η περιοχή είναι φτωχή έως μέτρια για αγορές.

  • Το 94,90 θεωρεί ότι η περιοχή είναι φιλόξενη από πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 66,02% θεωρεί ότι η τουριστική πληροφορία είναι πολύ καλή έως άριστη.

  • Το 41,75 δεν χρειάστηκε ιατρικής περίθαλψης. Όσοι έκαναν χρήση, θεωρούν ότι η ιατρική περίθαλψη είναι πολύ καλή έως άριστη.

Σύμφωνα μίας άλλης έρευνας που διενεργήθηκε στην Κέρκυρα αυτό το ποσοστό χρήσης ιατρικών υπηρεσιών ανερχόταν σε στο 16% περίπου . Επειδή όμως η περιοχή του Αρίλλα δέχεται ένα μεγάλο ποσοστό 50,91% επαναλαμβανόμενων επισκεπτών (περισσότερες από 5 φορές) έχουν γνώση και εμπειρία από επισκέψεις προηγούμενων ετών.

  • Το 65 % θεωρεί ότι η δυνατότητα ανάληψης χρημάτων είναι από ανύπαρκτή έως λίγη.

 

στ) Ο βαθμός ικανοποίησης για τα επιμέρους στοιχεία του τουριστικού προϊόντος της περιοχής. Για όσους επισκέφτηκαν πρώτη φορά τον Αρίλλα.

 

  • Για όσους επισκέφτηκαν πρώτη φορά τον Αρίλλα, ο βαθμός ικανοποίησης για τα επιμέρους στοιχεία του τουριστικού προϊόντος κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες που παρουσιάζονται στον προηγούμενο πίνακα.

 

 

 

 

 

 

ζ) Τι ήταν αυτό που ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ περισσότερο  κατά την επίσκεψή σας στον Αρίλλα;

 

 

 

  • Σε αυτόν τον πίνακα αναδεικνύονται τα πλεονεκτήματα της περιοχής που είναι:

α) Οι ντόπιοι κάτοικοι, β) το ελληνικό φαγητό και εστιατόρια, γ) ησυχία – ξεκούραση,
δ) Φιλικότητα-φιλοξενία και ε) η παραλία.







η) Τί ήταν αυτό που κατά την επίσκεψή σας  ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ  στον Αρίλλα;

  • Η μεγάλη πλειοψηφία των επισκεπτών δεν θεωρεί ότι υπάρχουν πολλά στοιχεία που δεν τους άρεσε στην περιοχή.

  • Τα αρνητικά που έχουν επισημανθεί είναι: α) θόρυβος από μπαρ, β) Έλλειψη ΑΤΜ, γ) Έλλειψη δημόσιας συγκοινωνίας, δ) Επικίνδυνη οδήγηση και έλλειψη σεβασμού στους πεζούς, ε) θόρυβος από οχήματα και μηχανάκια, στ) Δρόμοι και έλλειψη σήμανσης η) Μυρωδιά αποχέτευσης και η) οι κλειστές επιχειρήσεις.







θ) Θα επισκεφθείτε τον Αρίλλα και πάλι μέσα στα επόμενα 5 χρόνια;

 

 

  • Το 96,52 % επιθυμεί να επιστρέψει για διακοπές στον Αρίλλα στα επόμενα πέντε (5) χρόνια.

 













ι) Ποιες αλλαγές θα θέλατε να δείτε στην επόμενη επίσκεψή σας στον Αρίλλα;



Είναι εντυπωσιακή η απάντηση «καμιά αλλαγή» ότι δεν θέλουν να δουν αλλαγή στην επόμενη επίσκεψή τους στον Αρίλλα.